Dział marketingu i jakości
Alina Kamowska - Kierownik
Pełnomocnik dyrektora do spraw jakości
Telefony:
Centrala: 52 39 56 500
52 39 56 984 Kierownik
52 39 56 539 Dział Marketingu i Jakości
52 39 56 594 Dział Marketingu i Jakości
Do zadań działu należą:
- inicjowanie, koordynowanie, kontrolowanie i wspieranie przedsięwzięć związanych z podnoszeniem jakości świadczonych usług medycznych,
- utrzymanie certyfikatów jakości,
- prowadzenie działań marketingowych (marketing wewnętrzny i zewnętrzny) oraz z zakresu public relations,
- odpowiedzialność za opracowanie i wdrażanie działań budujących pozytywny wizerunek szpitala oraz kulturę organizacyjną,
- odpowiedzialność za sprzedaż komercyjną usług medycznych oraz sprzedaż/kupno innych usług (udział w przetargach, przygotowywanie ofert, kalkulacje cenowe i rynkowe, tworzenie umów itp.),
- opracowywanie lub współopracowywanie wielokierunkowych strategii rozwoju szpitala,
- pozyskiwanie innych źródeł finansowania i opracowywanie projektów polityki zdrowotnej,
- sporządzanie dokumentów dotyczących organizacji szpitala,
- organizowanie konkursów na usługi medyczne zewnętrzne,
- przygotowanie dokumentów oraz załatwianie formalności związanych z przeprowadzanymi konkursami ofert na wykonywanie świadczeń zdrowotnych,
- obsługa umów cywilno-prawnych o udzielenie zamówienia na świadczenia zdrowotne,
- koordynowanie prawidłowej realizacji umów z płatnikiem oraz umów związanych uzyskanym dofinansowaniem.